[O1] TIP turbo inlet pipe - jakie macie. wymiana doświadczeń

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 77Jacek1
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O1] TIP turbo inlet pipe - jakie macie. wymiana doświadczeń

    Przed wakacjami widziałem czarne BMW obyte w http://opon-market.pl/shop/product/2282/ też super się prezentowały
    rims.net.pl, Wszystkiego najlepszego :!: Sto lat :!:
  • grzegorzp
    Drive
    • 2008
    • 90

    #2
    [O1] TIP turbo inlet pipe - jakie macie. wymiana doświadczeń

    Koledzy,
    pokażcie proszę swoje tip-y
    dajcie znać jaka jakość wykonania, jaka mniej więcej cena i czy jesteście zadowoleni.
    wiem, że można kupić gotowe rozwiązania z rur chyba sylikonowych albo zamawiać u różnych mechaników, żeby wyspawali.
    Podzielcie się proszę swoim zdaniem, jakie są wady i zalety obu rozwiązań i gdzie ich szukać.
    dzięki za rady


    znalazłem takie w granicach 500-700zł
    FORGE 800zł

    Creations Motorsport 450zł

    nie wiem czy warto dopłacać, czy może taniej i lepiej wyspawać?

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Ja mam z nierdzewki wyspawanego co do fotki bedzie ciężko bo tam napchane mam "żelastwa"
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • grzegorzp
        Drive
        • 2008
        • 90

        #4
        a jaka orientacyjna cena i u kogo robine

        Komentarz

        • Sev
          L&K
          • 2007
          • 1295

          #5
          Z silikonów jest jeszcze autobahn88 czy jakoś tak.

          Tu link jak to w TTce 180KM się zakłada - czyli w zasadzie taka sama droga przez męki


          edit: domena clubtt.pl umarła - nowy link:
          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

          Komentarz

          • german81
            L&K
            • 2010
            • 1414
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
            • BZB 1.8 TSI 160 KM

            #6
            ja ma zrobionego tipa niko budrzetowego z czegos takiego http://moto.allegro.pl/silikonowy-wa...004686605.html jak widac koszt duzo nizszy a robi robote
            diagnostyka vag 602-614-253

            Komentarz

            • Sev
              L&K
              • 2007
              • 1295

              #7
              Ja właśnie rozkminiam swojego TIPa i zastanawiam się jak zrobić równomierną zwężkę z 45mm jakie jest na wejściu do turbiny (uwzględniając silikonowe kolanko) do 55-57mm jakie jest na końcu gumowego węza od przepływki.

              german81, czy mógłbyś cyknąć kilka fotek swojego wynalazku dla potomności?
              6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
              Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                oto mój nisko budrzetowy TIP. jak widac na zdieciu kolanko jest nałozone bezposrednio na turbine a z drugiej strony jest wsadzony kwałek zwerzki z AGU zeby mozna było załorzyc orginalna rure idaca od filtra . ja mam srednice wescia na turbinie 50 mm
                Załączone pliki
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez grzegorzp
                  a jaka orientacyjna cena i u kogo robine
                  Zadzwon do digitun.pl on Ci powie.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • RESPECT
                    Classic
                    • 2011
                    • 18
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUM 1.8 20VT 150 KM

                    #10
                    Na starym setupie na k03s miałem taki dolot - zamiennik seryjnego naleśnika - nie ma przewężenia.





                    Dawał około 7KM, pasuje plug&play, montaż to około 10min.
                    Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty są dla szybkich kierowców.
                    SPONSORED BY http://www.detergens.pl USŁUGI PORZĄDKOWE
                    SPONSORED BY http://www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa

                    Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez RESPECT
                      Na starym setupie na k03s miałem taki dolot - zamiennik seryjnego naleśnika - nie ma przewężenia.
                      Obrazek
                      Obrazek
                      Obrazek
                      Obrazek

                      Dawał około 7KM, pasuje plug&play, montaż to około 10min. Chętnie go sprzedam za jedyne 150PLN ops:
                      Unitrinic swego czasu robił takie TIP-y i z tego co pamiętam to też ok 6-7 KM to dawalo ale tu nie o KM się rozchodzi a o znaczne poprawienie gornego zakresu obrotów- auto jedzie po ok 6 tyś a bez tego to 4600 i czym wyżej to głośniej tylko
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • grzegorzp
                        Drive
                        • 2008
                        • 90

                        #12
                        czyli cena sylikonowych wygląda mniej więcej tak:

                        Forge 800zł
                        CreationsMotorsport 450zł
                        Demon 550zł

                        ciekawe jestem jak z jakością - czy to z jednej fabryki i tylko brendowane różnymi firmami, czy warto dopłacać, itp. czy może lepiej i taniej wyspawać

                        firmę DEMON motorsport ktoś zna ?


                        Komentarz

                        • Sev
                          L&K
                          • 2007
                          • 1295

                          #13
                          german81, chyba urżnę jednak tipa z AGU
                          6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                          Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                          Komentarz

                          • grzegorzp
                            Drive
                            • 2008
                            • 90

                            #14
                            z agu do aum-a chyba nie pasuje, o ile dobrze kojarzę

                            Komentarz

                            • german81
                              L&K
                              • 2010
                              • 1414
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                              #15
                              tak tip agu nie pasuje jest mniejsza srednica przy turbinie dlatego obciełem go w najserszym miejscu i połonczyłem z silikonowym kolaniem i za 100pln mam taki sam tip jak z ten z demona a moze i lepszy bo nie ma miejsca na przewód z parami paliwa jest zaslepiony i juz nie mam problemu z błedem o spadku doładowania
                              diagnostyka vag 602-614-253

                              Komentarz

                              • grzegorzp
                                Drive
                                • 2008
                                • 90

                                #16
                                właśnie rozmawiałem z firmą która mogłaby wyspawać Tip-a z nierdzewki, poziom pracy bardzo wysoki, wszystkie spawy zeszlifowane i całość wypolerowana. wygląda naprawdę świetnie jak z fabryki.
                                TIP całościowy od rurki harmonijki do turbiny, czyli kształt taki jak FORGE na powyższych zdjęciach
                                cena w zależności od ilości ale około 450-500zł
                                proszę o info na PRIW od osób które ewentualnie byłyby chętne
                                TIP byłby dopasowany do Octavii I z silnikiem AUM

                                Komentarz

                                Pracuję...